Tuesday, February 5, 2013

Setia Hujung Nyawa episode 26



Datin Adibah menghalang El dari berjumpa Zain. Zain menyalahkan Eriza  danMummy. Datin Adibah bercadang utk mengambil orang gaji utk menjaga Zain. El menyamar sebagai orang gaji. Aduh dari mana ni bik,gelapnya..haha

Tapi terkantoi bila orang gaji sebenar datang ke rumah Zain. Dalam kekecohan, Zaqwan datang menyelamatkan keadaan. Zaqwan sedih bila melihat keadaan adiknya El.
El bertemu dengan Zain secara senyap-senyap.Iqram masih menganggu El. Ikram masih merayu utk cinta El.Datin meminta penjelasan dari Hady. Manis betul mulut Hady cerita tentang El.Berlakon memang hebat!
Geram tengok Hady ni
Datin pulak boleh percaya dengan kata-kata Hady.Eriza masih menagih cinta Zain. El call Zain.tapi Eriza yang angkat.   Ikram datang lagi berjumpa El. Zain nampak Ikram dan terus mengamuk.Zain belasah Ikram. Zaqwan muncul lagi dan jadi penyelamat keadaan.Thumb up utk abang Wan.
Ikram ni pun satu. Bila nak sedar??
Mummy gesa Zain utk sign surat cerai.
Hady bertemu Eriza utk bincang plan diorang.Ada gak orang cam ni yer.
Hady cuba jadi batu api yang Zain ada hubungan dengan Eriza.
Zain tahu Hady sengaja buka cerita pada Mummy. Ikram cuba ceritakan hal sebenar pada Zain. Sempat lagi nak nasihatkan Zain.Zain tak percaya yang Hady cuba lakukan sesuatu 

3 comments:

  1. sweet giler msa el ckp die nk jaga tuan besar smpai hujung nyawa..wah zain plak jwb ingat dayang senandung mana td? hahaha

    ReplyDelete

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq