Monday, January 28, 2013

Slot Arca: Maskara Tv1


Terbitan: KRU
Jumlah Episode: 13
Setiap Khamis 10 malam TV1

Sinopsis:
Drama ini mengisahkan empat wanita, Lisa (Nasha), Lynn (Lisa), Sue (Adrea) dan Hani (Anzalna) mempunyai masalah sendiri dalam mengharungi liku-liku kehidupan di bandar.

Menjalani penggambaran sekitar Putrajaya dan Cyberjaya, drama 13 episod ini dikatakan ala siri popular Hollywood, Desperate Housewives.


“Maskara mengangkat permasalahan wanita urban seperti penderaan fizikal dan emosi oleh suami, diskriminasi, kisah ibu tunggal yang terpaksa bekerja selepas diceraikan suami dan kisah kahwin paksa.

“Untuk musim pertama, kita memperkenalkan watak dan warna karakter yang diwakili setiap pelakon. Maskara lebih bercerita mengenai kehidupan empat wanita pelbagai latar belakang yang mempunyai masalah dan kejayaan sendiri.

admya: bersabar je la bila tengok kat tv1.kejap ader,kejap takde.nak tengok kat tonton kena bayar





7 comments:

  1. Replies
    1. Die tayang dekat tonton premium kan? Kena beli

      Delete
    2. sekarang tengah tayang kat tv1.boleh tengok kul 10 malam

      Delete
  2. Nasha best lakonan nya..kelakar gile tgk cite ni. tp lisa makin lama makin x menonjol lakonan nasib kru je buat. btw, ok la..

    ReplyDelete
  3. ade link tonton ulang maskara selain tonton.my sbb kena beli.

    ReplyDelete

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq