Monday, January 14, 2013

Setia Hujung Nyawa episode 13



Mama tertanya-tanya kenapa El tak boleh balik ke rumahnya. El cuba menafikan yang Zain tak benarkan.
Hadi sibuk je tanya perkembangan El dan Zain. Sekali lagi El diherdik bila dia meminta kebenaran utk pulang ke rumah Mama.

Hadi memberi semangat pada Zain. Namun.. Zain belum puas membuli El. Zain ambik kesempatan utk keluar berhibur dengan Hadi.Namun Zaqwan nampak kelibat Zain.

Di rumah, El menyambut birthday Zain dengan harapan Zain gembira.Malangnya, El dilempar dengan kek. Kejamnya Zain ni.tau la marah,tak payah buat sampai macam tu sekali.
El sedih giler dengan sikap Zain. Zain pulak menyesal atas perbuatannya.Tau pulak nyesal.
Tetiba pulak muncul ex Zain Eliza dan  Hadi yang mula merancang sesuatu supaya  Eliza berjaya  memikat Zain semula.

Mama Zain cuba memujuk Zain yang disangka sedih atas keguguran El.Hadi datang ke rumah Zain untuk berjumpa dengan Zain.Apa motif Hadi?

El minta nasihat Zehra.. Zehra cadangkan El berpisah je dengan Zain. 
Mama masih merahsiakan masalah El dari suaminya.Papa El masih tertanya-tanya apa masalah El sebenarnya.

Hari ni Suhan tak publish gambar pulak.

7 comments:

  1. sedih sgt episod ni..sengsara el

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la kalu benci pon jgn la tempek kek tu penat el sediakan

      Delete
  2. kesia EL pap kena kek dekat muka,masa tu sebak je tgk EL nangis

    ReplyDelete
  3. nape suhan x publish gambar..

    ReplyDelete
  4. Rase2 ada x in realiti jadi camni? I mean Zain tortured El sampai gitu sekali...sob sob..rase2nya kalau dalam realiti tentu zain akan bombard El dgn kata2 kau dgn org lain bole pulak bukak kaki dgn aku yg terang2 sah suami bukan main berkira sangat!!hehhehe ter emo sikit!

    ReplyDelete

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq