Wednesday, January 9, 2013

Setia Hujung Nyawa episode 11


El tak boleh terima. mama cuba tenangkan el.
Mama hampir pengsan memikirkan El. Zain dah mula membenci El. El tak habis-habis meminta maaf pada Zain. El mohon peluang pada Zain,namun Zain tak dapat terima El lagi. Zaqwan dan Papa masih tak tahu lagi pasal El. Walaupun begitu marah pada El, Zain masih berlakon depan ibubapa dan keluarga mertuanya

Sedih je bila Mama ucap kata-kata ni.



Tiada insan  suci tanpa dosa masa lalu
Tiada insan yg berdosa gelap masa depannya

Ibu mana yang sanggup lihat penderitaan anaknya.
Dr. Suria cuba memberi motivasi pada El. Zaqwan cuba mengetahui apa yang berlaku.
Mama juga tertekan hingga menyalahkan diri sendiri  kerana tak mendidik El dgn baik hingga terlanjur.

Sian kat Mama, El yang buat,mama yang risau. Dr Suria menenangkan Mama.Mungkin El dipaksa atau dirogol. Satu kesimpulan yang terfikir oleh Mama.(rela@paksa-hanya El yang tahu)
Zain serabut fikirkan tentang dia dan El).
Depan Mama bukan main lagi  Zain berlakon.
El menerima segala cacian,cercaan Zain kerana dia tahu itu adalah salahnya. 
El cuba nak buat breakfast utk Zain,tapi tak larat dan masih pening.Kena perli lagi dengan Zain.
Ha,naper?pening?Ada isi lagi tu.Pedih El mendengarnya
El tetap bersabar.
Zain juga masih tak dapat terima kerana dia terlalu mencintai El.Sakit hatinya lebih dari cintanya. Zain keliru
El masih berusaha utk memohon ampun dari Zain. Namun Zain memberi tamparan berbisa. 
Betul kata Zain,yang El perlu mohon ampun dari Allah, kerana dia telah menipu dirinya dan keluarganya.
El terus menangisi nasibnya. Zain masih buntu.
Hadi bagi cadangan baik punyer. Kalau kau taknakLepaskan dengan cara baik.(Hadi suka la tu). Zain bagitau kat Hadi,aku takkan sesekali lepaskan dia.

Komen admya:
Mungkin susah untuk Zain terima,hakikat yang perlu diketahui El.Bukan senang nak terima kenyataan tu,lagi-lagi orang yang kita sayang.
Tapi takpe, biar masa menentukan. Banyak berdoa ye El.Kalau jodoh tak kemana.

Susah betul nak cari lagu ni.. 

Aku tak bisa menidakkan rasa cinta

Meski pun ku tak bisa melupakan salahmu
Resah hatiku
Maafkan diriku
Melukakanmu
Cinta jangan kau pergi
Jauh dari diri ku lagi
Sesungguhnya cinta kita
Setia hingga hujung nyawa

Dah tak payah cari...memang tak jumpa pun,lagu baru Fiq feat Sixth sense.Belum release lagi..huhu







31 comments:

  1. tu la pasal... ape tajuk lagu tu eh??
    misteri betulll

    ReplyDelete
  2. yee. nak cari lagu tu. please. best sgt.

    ReplyDelete
  3. suara macam fiq...agak2 lagu sapa???

    ReplyDelete
  4. tengah cari gak nie ..sanggup suruh kawan serumah cari sama2..huhu..mcm suara sixsense je

    ReplyDelete
  5. betul!!!! sy pun dah 2 hari mencariii
    tolongggg nak lagu nii

    ReplyDelete
  6. sedih gila episod duka da bmula..huhuhu..

    ReplyDelete
  7. bukan 6ixth sense....mcm fiq da....hahaha

    ReplyDelete
  8. ala spe la yg nyanyi lagu tu..best gila la

    ReplyDelete
  9. saya pun tgh mencari...adoiii...lirik yg menyengat...
    tapi kalau tgk pada lirik dia,macam penyanyi indon jer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la kan dgr cm indon je..mest band indonesia

      Delete
  10. eee geram le dgn mak siEl tuh... dah macam tuh maish xmau bagi tau kat suami dia apa yg sebenarnya terjadi..dah le papa El n Abg El (wan) buruk sangka dengan Zain! Geram plak saya tang sini, lagi satu yang siZain tuh pulak apa hal le kesah rumahtangga yg private camtu pun nak citer kat si Hady tuh..aduyaiiii!!!

    ReplyDelete
  11. lagu ape..plezz bagi thu tajuknya??

    ReplyDelete
  12. btoi tu gram dgn si Zain tu..ad ke suma rahsia hal uma tgga nk cter pada si Hady tak guna tu..eeeiiii benci la..aib isteri sndri xreti nk jga..cmne nk jd suami yg baek...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tuh le pasai....nak citer kat best fren pun agak2le kan.. aduyaiiii..lagipun si Hady tuh pun masih bujang...

      Delete
    2. tau xpe..mmg xreti nk jaga aib keluarga terutama skali isteri kan.

      Delete
  13. memang memang. saya punn tengah cari lagu ni. agak agak sape nyanyi ek? tapi suaranya ada sikit sikit macam tomok right?

    ReplyDelete
  14. dlm blog len pon dok cr lagu misteri..heheh..penangan Setia Hujung Nyawa

    ReplyDelete
  15. spe2 ad twitter plz g tye kat suhan movie tjuk lagu misteri nie..skali letak #setiahujungnyawa

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah tanya da.
      belum dapat respon lagi

      Delete
  16. suara lagu misteri macam suara black mentor je.dah cr tp xjpe huhu...tah spe yg nyanyi

    ReplyDelete
  17. sape yg nyanyikan lagu tu? suggest gak :) nak dengar la .

    ReplyDelete
  18. susah la..dah berapa kali tnya suhan movies xde respon

    ReplyDelete
  19. hiii.... best gak kat sini ekk... de tempat nak borak2 pasal drama...
    ok komen saya utk eps. kali ni mmg masa zain utk lepaskan segala sakit dalam dada. Perkara normal la kan.. bila hati tengah berdarah... terkena tepat plak tu ... kat tengah... sapa yg tak merana... pembawaan baik so far.. sebab bila tonton boleh rase jiwa yg sakit n jiwa yg dilukai... kesian juga pada El... terima tambaran yg hebat utk remaja mcm dia... tapi El kena tunjuk tahap mana kesabaran dia nak hadap semua ni... plot cerita yg menarik... bila tonton hati pon terasa sakit... bagus... :)

    ReplyDelete
  20. DAH DUA HARI CARIK lagu tu..no wonder la tak jumpe.. best !

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan sha,ramai lagi yang cari tak jumpa
      rupanya lagu baru..hihi

      Delete
  21. lagu fiq ngn gjie..boleh download kat sini..
    http://www.weblagu.com/Setia-hujung-nyawa---fiq-&-gjie-vid-0sRHEHq5UD0.html

    btw,,lagu sastera kupu2 tuh saya rasa lagi syok..harap boleh masuk juara lagu

    ReplyDelete
  22. Siapa nama lakon yg jdi Dr.suria tu yo,,,??? Saya like sangat,,,
    Siapa yg tau,, balas balek yo?

    ReplyDelete

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq