Thursday, January 17, 2013

Koleksi OST Sehangat Asmara


update lagu episode 29

Awie
Ratapan naluri
Memanggilkan namamu
Kerana pertemuan ini
Akanku abadikan
Segala memori
Kulewati waktu itu
Didalam pelukanku
Gugurnya pemisah
Di antara kita terbinanya
Satu mercu tanda

Cinta yang setia

Bisikan yang pertama
Membawa erti untuk selamanya
Ku bagai tak percaya
Apa yang telah pun kurasa
Engkau bagaikan ohhh… permataku
Engkau pun jua ratuku
Adira
Engkaulah segalanya
Engkaulah hanya untuk diriku
Aku hanya untukmu
Itulah janjiku padamu
Kita bagaikan ombak dan pantai
Tidakkan terpisah lagi
Walaupun pasangnya

Awie dan Adira
Walaupun surutnya laut
Ratapan naluri
Memanggilkan namamu
Kerana pertemuan ini
Akanku abadikan
Segala memori
Kulewati waktu itu
Didalam pelukanku
Gugurnya pemisah
Di antara kita terbinanya
Satu mercu tanda
Meredahi masa meniti usia
Hingga keakhirnya
Ku abadi cinta dihati ini

Di hati ini

Dihati ini….

Download ratuku 2013

Ratuku versi lama

admya:
Versi 2013 ini lain sikit dari versi sebelumnya sebab ia mula dengan bahagian Ratapan,versi lama mula dengan Bisikan yang pertama.

  Lagu-lagu lain:

Shahir- Pendam - ep 2

Background music- ep 2
Yang kedua- Vidi Aldiano
Afgan- Cinta 2 Hati episode 4
Afgan - Dia,dia ep4
Shahir - Cerita Kita ep 7
Adi Putra - Tentang Dhia(adi tukar lirik,ep 7)
Afgan feat Nagita- Yang kutahu cinta itu indah  ep 10
Afgan - Bukan Cinta Biasa ep 12
Geisha- Kenangan Hidupku ep 16
Geisha- Remuk jantungku
Geisha - Cinta dan Benci
Lya- Bernafas tanpamu
Lagu Kita  episode 25
Ada band- Masih sahabat kekasihku episode 29

13 comments:

  1. ep 10 ada penyanyi duet.. ape ye tajuk lgu tu n sape yg nyanyi ye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Afgan feat Nagita- Yang kutahu cinta itu indah

      Delete
  2. salam...ader satu lagi lagu duet yg ader doa mse tgh2 lagu tu..saya rse artis indon yg nyanyi..tau x?

    ReplyDelete
  3. Assalam, saya nak sangat lagu bukan cinta biasa tu.....boleh tolong updatekan utk download mp3? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. bole download kat 4shared

      Delete
  4. Salam... lagu yg tengah2 cerita semalam tu lagu sapa yer... slow jer lagu dia

    ReplyDelete
  5. Lagu apa ye...masa Rita (Khir) tengah sembahyang...episode semalam...lagu ape ye

    ReplyDelete
  6. Salam..lagu ape yek yg Azman tgh sedih..

    ReplyDelete
  7. salam,,tau tak lagu duet dalam cerita dahlia episod 36..

    ReplyDelete
  8. Sapa tau lagu duet masa dahlia ke kubur razman..lagu duet tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. klo xsilap..opick feat amanda..Maha Melihat
      ..

      Delete

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq