Wednesday, January 2, 2013

Adam dan Hawa episode 75

update online video and download link- hotfile


Dimulakan scene Dee plak,kat umah resah-gelisah semacam.Ntah sape yg Dee cuba cOl ntah...laki dia kOt?then pagi2 pacit muzaffar dtg,siap angkat lagi si Dee dari sOfa masuk dlm bilik.Pastu si Dee mengigau sebut2 nama Am...hangin pacit muzaffar.Disergah si Dee tanya sape Am...terkejut Dee terus bangun...Dee jawab yg Am tu kawan baik dia.Takut jugak kat laki tua tu ya Dee??
Am dan Ain plak siap gi shOpping barangan baby.Sweet je Am tOlak trOlly barang...belek2 baju baby dgn Ain.

Then pacit muzaffar dtg umah mummy Dee...nak tanya siapa Am??terkejut jugak la mummy then baru sudi bercakap...but mummy Dee buruk2kan Am kata Am playbOy,suka mainkan perasaan perempuan...then Dee cintakan Am walau dah lama x ada apa2.Mummy Dee bagitau yg dOrang masih cOntact sampai skrg...terus pacit muzaffar keluarkan pregnancy test milik si Dee..adakah sebab ni,Dee nak kawen dgn dia??ummm...terperanjat lagi mummy Dee.
bOdO tau pacit ni...x kan la dah bersama berbulan dgn Dee x tau Dee leh pregnant??makan ubat pun still leh prOses anak haper??sedap mulOtttttt jer nak tuduh Am....eiiii!!
baru Dee ngaku yg itu anak muzaffar...mummy tanya nape x ckp dgn muzaffar yg Dee ngandungkan anak muzaffar??Dee mengamuk kata x nak ngandungkan anak laki dia...siap tumbuk2 perut lagi..
.
Johan dgn Azie sampai umah Ain ada makan2...kelakar ngk Am,
bila Johan nak salam...Am salam tp muka ke lain then wat2 sibuk...
.bengang gak la JOhan...but Ain cuba la layan semua dgn baik...ada BBQ kan??
Mummy Dee plak cuba cOntact laki Dee tp off plak...
then cuba pujuk Dee supaya sabar.Tp Dee mengamuk je...marah2...
betul2 x suka dgn kandungan dia tu kan?
Azie dan Ain kat dapur kemas2 dan

 basuh pinggan sama2...gurau2 mcm biasa...
then Dee sekali lagi merOyan jerit2 kat beranda...

mummy Dee ingat Dee nak bunuh diri sebab dia tertidO kat sOfa...
rupanya Dee bOsan giler sampai bengOng jadiknya...

online video
download
zippy
hotfile

4 comments:

  1. Dee mmg bole ngigaukan Am sebab dia mmg syok dgn Am jadi terbawak2lah sampai dalam mimpi:)

    ReplyDelete
  2. Salam sis fara..download link plzzz...hohoho...

    ReplyDelete
  3. Salam sis fara..download link plzzz...hohoho...

    ReplyDelete
  4. salam sis..link download tak der kerr..huhu

    ReplyDelete

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq