Monday, December 10, 2012

Adam dan Hawa episode 61

 
update online video dan download link
 

Ain betul2 dihadapan umah Johan,Ibu johan nampak dan bukak pintu tengok Ain dgn pandangan negatif.

dirumah Am,Am jumpa Mama dlm bilik Mama...Am katakan pada Mama yg Am dn Ain tak ada rahsia antara satu sama lain...
Mama Am kata Mama dapat rasa Am masih berselindung lagi pasal Dee..

Ain berbincang dgn Ibu JOhan....Ain cuba explain pasal apa yg terjadi.Ibu Johan sgt buruk budi bahasanya hOkeh??
siap kata Ain perangai buruk,dah tahu bini org tapi bagi harapan pada Johan...

then Ain cuba minta maaf sebab Ain pun baru tahu pasal status dia..
dan Ibu Johan menuduh yg mak dan anak sama je perangai...mak Ain bersubahat.
Ain berang,kalau nak marah,marah la Ain sOrang...mak Ain x salah,Ain yg salah.


Habis makcik nak saya bercerai?
Ain kata lagi...apa yg perlu dibuat??x kan nak sOh Ain bercerai dan kawen dgn JOhan?
Ibu jOhan jawab...ishh,x ingin nak ada menantu perempuan mcm kau..
Ain sabar je...Ain kata lagi,makcik cakap la apa yg bOleh Ain buat utk tebus salah dia pada makcik...utk Johan dan Azie??
Ibu JOhan siap kata,Ain kena betulkan keadaan kalau tak malapetaka rumahtangga kau.

Ingat Johan je yang psiko. Ibu Johan pun dah mula psiko macam anak dia.

online video
cyber
cuba try download -peeje
hotfile


6 comments:

  1. link dia tak ada lagi ke?

    ReplyDelete
  2. salam sis fara...cyber n hotfile plz...hohoho..TQ...

    ReplyDelete
  3. salam sis fara..cyber plz..TQ..

    ReplyDelete
  4. Salam sis fara..download xder kerr..

    ReplyDelete

terima kasih atas komen uolls. bila nak komen pilih name/url. kemudian letak nama. beri kerjasama ye.