Friday, November 16, 2012

Episode 49 Adam dan Hawa


update download link and video online

Lagi sambungan Novel,
babak Dee adalah babak tambahan dalam drama-penambah perisa
takde dalam Novel

Are you sure you don't want me to be with you.tanya Am sebelum aku melangkah keluar kereta.
Aku menggeleng,Tak pa,Ain boleh handle sendiri.Thanks.
Dia memerhati gerak geriku. Ain pergi dulu,ujarku sambil menutup pintu.Bila Am boleh jemput Ain?Dia bertanya lagi?
Tak payah risaukan Ain.Am baliklah. Johan ada sekali,mesti dia hantar Azie balik, Ain boleh tumpang diorang sekali.
Kalau dalam drama masa inilah Am nampak Dee dengan seorang lelaki.


Setiba aku tiba, kelihatan mereka sudah pun berada di situ. Duduk bersebelahan dan kelihatan begitu mesra. Sama cantik,sama padan.
Kenapa aku tidak memberi mereka peluang sejak dulu lagi andai aku dan Johan tiada hubungan istimewa?Tidak seharusnya aku berada di antara mereka.Aku telah banyak melakukan dosa. 
Hai,sapaku perlahan,Sorry for keep you waiting.Aku mengambil tempat di hadapan mereka berdua.


You nak makan?tanya Johan
I datang bukan nak makan.



Aku memberanikan diri untuk memulakan perbincangan.Padaku lebih cepat aku selesaikan perkara ini,lebih cepat aku pergi dari sini,Aku tak mahu Am tertunggu-tunggu.Ah!Kenapa aku  harus bimbangkan Am sedangkan aku yang dalam dilema?


Belum sempat aku bercakap, Azie memotong aku bercakap,Ain aku betul-betul minta maaf,Bukan niat aku nak mengkhianati kawan sebenarnya,ujar Azie hampir menangis. 

-------
Maafkan aku Ain,Aku tak berniat pun nak merampas Johan dari kau,ujar Azie bersungguh-sungguh.
Johan bukan jodoh aku sebenarnya, Azie
Antara kami bertiga,hanya Azie yang tidak tahu rahsia hidupku yang sebenar.

Ain pernah berkahwin sebelum ini,terang Johan sebelum sempat aku menerangkan sendiri

Apa? Kau pernah kahwin?
Aku mengangguk, panjang ceritanya.
Tak apa,nanti saya ceritakan pada awak,terang Johan
Kenapa kau tak pernah beritahu aku?tanya Azie," Aku kawan baik kau pun,kau masih nak berahsia dengan aku Ain?"
"Ini kahwin paksa.Ain dipaksa bernikah dengan lelaki..."
Aku segera memotong cakap Johan,aku terpaksa Azie,..
Azie mengerutkan dahi.Dia semakin bingung dengan cerita ini.Kenapa?Kau kena tangkap khalwat ke?
 Begitulah, kalau itu yang senang buat kau senang faham,
Siapa budak lelaki tu?Mata Azie bulat menyoal.Aku kenal tak? Kau pernah tak cerita tak pada aku?

--------
Eh,itu kan...bisik Azie padaku sambil matanya terpaku memandang tajam ke arah belakangku.Dia bagaikan terpaku.Aku tidak pasti sehinggalah aku mendengar suara lelaki yang kini berada di sisiku.

Assalammualaikum,

Am menghulurkan tangan untuk bersalaman dengan Johan.Aku paksa diriku untuk senyum pada azie dan Johan diselimuti kehairanan.
I hope i'm not interuppting, Suara garau itu memulakan bicara.Dia memandangku dengan senyuman yang sungguh menawan.
No,it just in time
Johan ini Adam Mukhriz...He is my husband
Ketika ini mata kami bertentangan.Hangatnya perasaan bila dia tersenyum padaku.Senyumannya pula hanya untuk aku seorang.Aku tak dapat bayangkan lelaki lain yang boleh mengambil tempat Am sebagai Am sebagai suamiku.Entahlah,biarpun luka itu paling sukar sembuh,tetapi takdir telah menjadikan dia sebagai suamiku.Dan aku bersyukur kerananya.
Tapi...
Masa kita kat Mekah kau tak pernah beritahu aku sikit pun,tanya Azie
tambahan:

Dee yang melihat Azie,Johan dan Ain kelihatan cemburu pada Ain.

online video
download hotfile
cyber


Aaron aziz dalam Fearfactor MY

1 comment:

  1. sis fara comel..online plz..huhuhu

    ReplyDelete

terima kasih kerana sudi memberi komen.please letak nama-jangan pilih anonymous.yang tiada id pilih name/url pastu letak nama.selepas ini jika masih ramai pilih anonymous, admin terpaksa kunci balik ruangan komen ini.Sila beri kerjasama ye.