Cerekarama: Mariam Kampung Putat




Baca tajuk pun dah tahu telemovie ni pasti cerita kelakar.Drama ini lakonan Aiman Hakim Ridza dan Hanis Zalikha- blogger cun tu bersama Azhar Sulaiman dan beberapa pelakon lain.

Nak tahu drama ni pasal apa?
Al-kisah seorang gadis tidak sengaja terlanggar Danial dan menyebabkan dulang berisi kari terkena Danial.Selesai majlis tersebut,Mariam dipukul oleh ibu tirinya cik Gayah Gelang Labuh .Oleh kerana malu dengan jejaka handsome bernama Danial tu,Mariam terus takut untuk keluar rumah sejak peristiwa tu.  Danial pula terus mencari gadis yang menumpahkan karinya.Bapanya pula sibuk meminta dia bawakan calon isteri.  Cik Gayah cuba nak kenalkan anaknya Danial minta tempoh 3 minggu.Apa yang berlaku seterusnya?Saksikan Mariam Kampung Putat.
ala-ala tuan putera cari gadis berkasut kaca.

p/s Motif blur gambar- Mariam terlalu malu...haha.Nak gambar yang jelas..Ni ha..


Inilah Hanis Zulaika

Jejaka pujaan kampung Putat

Danial kena kuah kari.haha
misi mencari Mariam 


Lagu dalam drama:



terlepas tengok?tonton sekarang!

disclaimer
video ini tidak dihos oleh admya@blogspot



Comments

Post a Comment

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...