Friday, November 30, 2012

Adam dan Hawa episode 57

update download
Faridah dan suaminya cuba mencari jalan penyelesaian untuk masalah Johan.

Sementara Ain menyediakan breakfast untuk semua.Mama ternyata kagum dengan menantu kesayangannya itu.

Terapi untuk stress = MAKAN! #setuju
Sementara Azie dan Eja cuba menyelesaikan masalah dengan Johan

Azie:Cinta juga ada kalanya buatkan orang tu lebih teruk.. macam Johan
Eja:  Kita sebagai manusia boleh merancang.. Tuhan menentukannya..

Mama,marah Ain ke?

Ain naik ke atas untuk mengejutkan Am.

Ain sedikit merajuk sebab kata Mama Am bagitau mama yang Ain tak pandai masak.Am cuba memujuk Ain.Cincin ni untuk Ain.. pakai tau! 1,700 pounds lepas diskaun.
Ain nak pulangkan cincin mama yang tersarung di jarinya,namun dihalang Am.This ring is yours.

Hari kenduri pun tiba. Am dan Ain siap sedia menyambut tetamu.


Rasa semalam je nikah

Jangan pergi jauh tau.. nanti abang rindu..

Ain belajar jadi ibu?hehe

Am terkejut bila lihat Dee datang




8 comments:

  1. Saya baru e dapat tonton episod 10. Jurai2 airmata. Memang sedih tgk kan nasib Ain

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang sedih,lagi sedih bila NN bawak watak Ain dengan baik sekali.
      tapi takpe,lepas ni Ain akan happy n bahagia dengan Am

      Delete
  2. romantik ye am dan ain

    ReplyDelete
  3. salam..sis fara..hotfile and cyber plz...hohoho

    ReplyDelete
  4. TQ sis fara comel..

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq