Tuesday, November 27, 2012

Adam dan Hawa episode 55




5 minit kemudian,sebaik sahaja mengaminkan doa yg dibaca oleh am dgn begitu lancar dan sempurna,aku bersalmn dan mencium tangan mama setitis air jatuh ke tangannya.sesungguhnya air mate ini dtg dripada hati seorg isteri yg mula mengerti akan pengorbnan suaminya hanya untuk dimiliki......mama memelukku seketika begitu juga dgn ank2 perempuannye yg lain di kala itulh am dtg mengadap ibunya menci ia bagai cicinum tngan mama seperti kami semua malah lebeh dri itu mama mencium penuh kasih syg di kedua belah pipi ank lelakinya....
suasana menjadi penuh syadu ramai di antara kami yg turut terharu melihat sepasang ank dan ibu ketika kami melepaskn pelukan,,mama menoleh ke arah ku,wajahnye penuh impian dan harapn,,,aku dan am saling berpandangan,,aku segera menghulur ke dua belah tangan kepada am,aku mengerti dgn riaksi yg di berikan petama kali melihat tangan yg di hulur.dlm sekelip mata juga wajahnye betukar tenang dan bibir mula menguntum senyum.am memegang tangan ku dgn lembut.

aku akhirnye mencium tangan suamiku itu dgn rase rendah diri...."ain minta ampun bang"......itulh kali petama aku memulakan tanggungjawap sebagai seorg isteri,,selama ini aku menidakkan keutamaan dan kepentingannye apetah lgi rase hormat terhadap drinya sebagai ketua keluarga ciuman kasih syg terpahat di dahiku,,tindakannya itu tnpa mengambil kira mereka yg ade di situ malah sebentuk cicin dri jari mama kini betukar ke jari manisku,,simboliknye ia bagai cincin penikahan kami yg xsempat disarungkan ke jariku sebaik sahaja am melafazkan ijab kabul lapan tahun lalu.


online video
cyber 
zippy

hotfile

cerita J
ohan takde cerita kat sini..buat sakit hati je.

10 comments:

  1. Hehe.. Syahdu. Saya belum sempat baca novel. Mak mertua je yang cerita sebab dia dah baca. Tak sabar nk tunggu malam ni :)

    ReplyDelete
  2. X sabar nya nak tggu malam ni...hihihihi...best...best..
    hubungan ain dah am semakin baik n romantik..hehehehe...
    ain pun dah sayang am dah...

    ReplyDelete
  3. x sabar nk tggu mlm ni best nyee

    ReplyDelete
  4. ampunkan ain,Abang
    ayat yang ditunggu

    ReplyDelete
  5. menusuk kalbu episode hari menangis
    ikut sama menangis bila ain nangis

    ReplyDelete
  6. salam sis..file hotfile takde ke? tak pandai download yg cyber tu..anyway thank you..really appreciate your effort. dpt jugak akak buat koleksi utk tontonan d masa lpg...hehe

    ReplyDelete
  7. Tq sis..sbb sudi kongsi citer AH Dgn kmi yg takde astro hd

    ReplyDelete

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq