Monday, October 29, 2012

Episode 38 Adam dan Hawa


Update online video and download link

Musim buah sedang lebat. Johan teruja memetik buah-buahan begitu juga Azie. Azie akan ikut kemana aje Johan akan pergi. Perbuatan mereka berdua Eja dan Normah perasan..!


Dee ada mengupah seseorang untuk mengekori Ain dan Adam. Dee nak tahu setiap apa saja perbuatan mereka. Dee dapat rasakan Ain tak tinggal bersama Adam. Dee akan cari cara untuk dapatkan Adam juga.





Normah naik angin dengan Ain bila Ain tak serius tentang statusnya. Ain pulak rela bercerai dan sanggup pilih Johan dari Adam. Terang-terangan Johan memang baik dari mula berkenalan hingga sekarang Johan sentiasa menjaga hati dan perasaan Ain. Ain membandingkan Johan dan Adam. Normah marah tentang kebodohan Ain dalam menilai siapa Adam.

Normah tetap dengan keputusannya Adam tetap menantu bukan Johan. Normah nak Ain cepat selesaikan masalahnya. Berterus terang pada keluarga Johan, jangan sampai menjadi kudis pada keluarga mereka nanti.



Azie yang galak makan rambutan dan dengan tak disangka-sangka asma Azie menyerang membuatkan Johan orang yang paling panic sekali. Faridah dan suami nya juga jadi tak senang duduk melihat Azie yang sihat tiba-tiba sakit.

Eja dan Normah cuba pertahankan Adam dan perubahan yang baik untuk menjadi suami yang terbaik untuk Ain. Tapi Ain tak nampak tu semua.






Dalam keadaan stress tu Eja cuba yakin Ain, perubahan yang ada pada Johan dan Azie ketika mereka di rumah siang tadi. Ain tetap pertahankan cara Azie yang peramah dengan siapa aje..!! Ain marah bila Eja cuba burukkan Azie…

Johan  risau bila Azie dimasukkan wad.Johan semakin rapat dengan Azie.

online video
download hulkshare
download hotfile
 

15 comments:

  1. kesian ain- dikhianati kawan sendiri
    nasib baik ain ada Am.:)

    ReplyDelete
  2. nak kesian kan apa pulak...si mak ain pun sama...sepatutnya org dtg nak merisik tu terus teranglah katakan si ain da jadi isteri org...ini tak, berdiamkan diri saja umpama bersubahat dan mengalakkan si ain terus lakukan dosa sebagai isteri dan anak! geram sungguh tengokkan kelakuan si ain dan emaknya kekadang.... :(

    ReplyDelete
  3. emak die x slh..nk buat cmne.kalo dibgtau time tu tebukak aib ain..better ain yg bgtau.johan ni pon 1.da tau ain tu bini org lg mau try.mmg ain x ptot buat gitu kat am.tp soal hati,ssh nk yakin that he is the one..

    ReplyDelete
  4. tak lama lagi tahulah ain apa yang mak dia cakapkan tu betul ke tidak!

    ReplyDelete
  5. kak fara..bila nak masuk kan link nierr..tak sabar nak download nierr...huhuhu

    ReplyDelete
  6. sis fara...hotfile plz..tak sabar nak tengok lelama..

    ReplyDelete
  7. sis,update dailym0ti0n nye 0nline vde0 b0leh?plz..

    ReplyDelete
  8. sis nape download takdpat tengok abis yer.. dapat tgk sekerat jer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. video yang mana?
      sis download video yg mana satu-hotfile,hulkshare,zippy

      Delete
  9. Saya pun download separuh je..sampai part lagu dia tu..file zippy

    ReplyDelete
  10. da nampak masa episod ni azie suka johan

    ReplyDelete

terima kasih kerana sudi memberi komen.please letak nama-jangan pilih anonymous.yang tiada id pilih name/url pastu letak nama.selepas ini jika masih ramai pilih anonymous, admin terpaksa kunci balik ruangan komen ini.Sila beri kerjasama ye.