Adam dan Hawa episode 16


Pertemuan Kak Zah membuatkan Ain terharu.Mereka bertemu setelah beberapa tahun terpisah
Ain mula rasa bila mama Kak Zah ada,bermakna Adam bersama mereka.

Azie berpakat dengan Johan untuk aturkan "dating" mereka. Lama Johan menantikan Ain yang bertemu dengan kenalannnya. Johan tidak tahu siapa..Lama menanti hingga Azie muncul kembali., Johan frust..menunggu lama.
Inilah pertemuan pertama Ain dengan mertua, Maria terharu dan menerima Ain seadanya. Malah cuba memujuk hati Ain supaya menerima Adam.Kisah lama terkeluar kembali.Rupa-rupanya angkara Dee. Tapi pada Ain tiada gunanya kerana dia belum bersedia dengan ikatan perkahwinan bersama Adam.Mama min Ain berjumpa dengan Am walau seketika. Ain berat hati

Ain akhirnya bersetuju  berjumpa Adam demi mertuanya.Walaupun sebenarnya ada perasaan rindu itu. 
 Pertemuan dua hati setelah beberapa tahun. Tanda tanya bermain di fikiran Johan. Siapa lelaki itu?


Pertemuan Ain dan Am tegang...kerana Ain terus berdendam.

kalau korang nak tahu babak dailog johan keluar dari bangku lepas tunggu ain  lama: kejap la,tempat ni sempit kut- adalah dailog spontan..haha
takde dalam skrip..

watch online: Dailymotion/YT

Download ep 16



Am: Sampai bila kita harus macam ni?
Ain; Sampai mati
( Benci konon,tapi  Cik Ted kat sebelah)

Comments

  1. ha ah mana link nk tgkkk he he :)

    ReplyDelete
  2. asal video laju semacam? rosak ke? boleh re-upload tak?

    ReplyDelete

Post a Comment

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...