Monday, September 10, 2012

Adam dan Hawa Episode 10


Update link download n watch online
Kak Rubi meminta Ain menghantar barang kepunyaan Kak Zah.Ain berat hati untuk bersemuka dengan Am.Ketika sampai di rumah Kak Zah,Ain masuk ke dalam rumah kerana Ain yakin Adam tiada di rumah seperti yang diberitahu.

Kemunculan Adam mengejutkan Ain.



Ketika itu pulak,datanglah sekumpulan orang berkopiah..

Ain tak salah.. Kami tak buat apa-apa.

Ain pengsan bila Pak Lang menyatakan dia harus berkahwin dengan Adam sekarang juga.(Nadia Nissa memang mantap)



Angkara siapa Ain ditangkap khalwat?








7 comments:

  1. huhuh...mana episod 10 ni...x sabar nk tengok...

    ReplyDelete
  2. Best giler.......
    Trm ksh byk2 sis fara.....
    Harap2 dpt tgk smp ke episod 80...

    ReplyDelete
  3. Xsbr nk tgk ep 11 plak..thnks alot sis fara.:-)

    ReplyDelete
  4. terima kasih ya upload AH..blog anda dah jadi blog kegemaran saya...tq :)

    ReplyDelete
  5. huhu..nampak la sharina punya mike kat belakang. ketara sangat...cuba tgk scene yg dia makan keropok tu..

    ReplyDelete

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq