Friday, June 22, 2012

Preview Dejavu Episode 5,6,7,8


Drama ni so sweet, best tengok Aqasha dengan Tizz.

Best words of Dejavu di Kinabalu:
  •  Selagi jantung saya berdegup,selagi itu cinta saya pada awak takkan mati - Inara
  • Orang kalau suka kat kita,kita akan nampak kat mata dia - Ammar
  • Nafas saya adalah cinta Inara- Ammar

Episode 5
Nadira bertanyakan doktor tentang maklumat pendermanya.
Nadira memujuk Bazli agar membenarkan kakaknya Uzma ikut serta  untuk projeknya,namun Bazli tidak membenarkannya.Ammar menziarahi kubur Inara di Kundasang.

Episode 6
Nadira terkejut melihat kemunculan Ammar. Kedua-duanya saling bertanya tujuan masing-masing.Mereka banyak menghabiskan masa bersama. 

Episode 7
Setelah 3 tahun,perasaan kasih datang kembali,Ammar dengan berani meluahkan perasaanya pada Nadira.Ammar bertanya adakah Nadira mempunyai perasaan yang sama. Yuzra sibuk bertanya pada Zahid tentang ke mana Ammar dan Nadira pergi.r Ammar berasa yang dia telah menkhianati cinta Inara.Uzma pula tetbang ke Kundasang utk bertemu dengan keluarga penderma Nadira.Omg,Uzma dah tahu siapa penderma jantung Nadira-tunang Ammar sendiri.


Episode 8
Nadira bertembung dengan Uzma.Nadira lega Ammar tiada di situ ketika Uzma tiba. Apatah lagi Uzma tidak tahu tentang kehadiran Ammar.Ammar mengamuk bila mendapati gambar Inara dirumahnya hilang.Uzma menasihatkan Bazli agar tidak membenarkan Nadira berjumpa dengan keluarga penderma jantungnya.

No comments:

Post a Comment

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq