Wednesday, April 4, 2012

Episod akhir Putri yang ditukar



Episode akhir episode 676..
Actually memang tak ikut sangat cerita ni tetapi sebab dah pernah tengok..nak la jugak tahu ending dia apa..(memang tak sabar..hehe) sekarang baru episode 110..lebih 566 episode lagi...mak aih...berapa bulan baru nak habis?


Warning! tak sesuai untuk penonton yang tak suka tahu ending sebelum masa :)


Talia terkejut Arman telah berkahwin dengan Zahira.
Amira sepatutnya diculik oleh sultan tapi Prabu datang membantu lalu dibawa ke kurungan.
Amira mahu menolong Prabu walaupun buta. Namun ketika Rizky,Amira membawa Prabu keluar,Sultan datang dengan konco-konconya.Sultan berjanji akan melepaskan Prabu jika Amira mati.Amira bersetuju untuk minum racun demi menyelamatkan ayahnya. Saat itu,berlaku gempa(boleh la plak)Sultan mati terhempap dan mereka selamat.Malena dan Sely pun meninggal akibat gempa.


Kata-kata Aini (anak Amira) amat menyedihkan apabila dia mahu menderma matanya buat mamanya.Aini dan Rangga bernikah,Aini kecil meninggal dunia.Amira dapat melihat semula dengan mata Aini.


Rendra dengan hati terbuka memulangkan semula anak kandung arman dan zahira- Arza
Ending- Semua berada di taman melihat bunga api...Happy ending.






thanks to http://limiteditionhouse.wordpress.com, helloskyblue.blogspot



Glenn Allinksi

nikita willy- Pelakon sinetron termahal indonesia walaupun umurnya baru 17 tahun (wow)



Rezky Aditya(suami Amira(Nikita)

No comments:

Post a Comment

senang je nak komen.pastikan ada nama ye