Tuesday, April 17, 2012

Cinta Buat Emelda episode 14



Mama  Emel semakin rasa sunyi semenjak Emel berkahwin.Aril dan Papa meluangkan masa memancing bersama. Walaupun Emel telah berkahwin,dia berjanji akan menyimpan utuh rahsia Emira. Papa dan Mama  berterima kasih pada aril kerana mereka gembira melihat Emel lebih ceria berbanding sebelum kahwin. Emeriz pula bersungguh-sungguh untuk mengambil hati emak Azida.Aril cuba membawa Emel untuk mengingati peristiwa di Ireland.Mujur Emira pernah bercerita pada Emel!Azida terkejut melihat Emeriz bekerja di gerainya.Huda buat hal lagi...tak habis2 cari pasal dengan Emel..
Bijaknya Nia  berkata-kata- Nia tak salahkan atuk,atuk pun tak tahu nia ada kan!
Ternyata perkahwinan Emel lebih kuat mengingatkan Emel pada Emiera.
OMG! Huda dah tahu hubungan Hakimi dengan adiknya bila terserempak dengan mereka di restoran..habislah diorang...
Aril dan Emel berpindah masuk ke rumah baru diorang...bersambung


panjangnya! ok kita sambung lagi esok..


Dailog Best:
Gurl: Gadis kampung tue,you memang takde taste!
Emeriz:  Sebab i ada taste la i pilih dia,kalau i takde taste i pilih you.
Padan muka dengan gurlz tue..




Lagu cinta buat emelda episode 14:

  1. ST 12- Kebesaranmu(babak papa dan emel)
  2.  Agnes Monica - Kerana ku sanggup 
  3. Putih - Bersamamu
  4. Petra Shihombing - Dihatiku
  5. Ungu- Tercipta untukku
  6. Ending song - Penghujung Cinta Pasha feat Adelia

Lirik bersamamu by Putih



Bersamamu aku merasakan seperti orang yang paling istimewa
Bersamamu aku seperti bintang-bintang yang slalu bersinar
Aku bahagia
Aku bahagia

Bersamamu aku merasakan kedamaian yang tiada terkira
Bersamamu aku seperti matahari yang slalu menyinari
Aku bahagia
Aku bahagia

Reff:
Bagiku hanya kau yang terindah di antara bunga-bunga itu
Bagiku hanya kau yang terindah di antara bunga-bunga itu
Bagiku kaulah segalanya

Bersamamu aku bagai langit yang selalu menaungi hatimu
Bersamamu aku seperti pelangi yang menghiasi duniamu
Aku bahagia
Aku bahagia

Bersamamu aku merasa bahagia yang sesungguhnya
Bersamamu di sisa hidupku

No comments:

Post a Comment

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq