Tuesday, February 28, 2012

Atas Nama Cintamu Full song Lirik

Atas Nama Cinta

Penyanyi-  Iskandar Shah, Fiza Elite dan Shahz Jaszle



Atas nama cinta full by me_lisa

sorry ye,link ni boleh download sampai seratus kali je...nanti saya reupload pakai 4shared ye..
Haruskah aku sesali


Atas apa yang terjadi


Pada kisah cinta ini


Haruskah aku bertahan


Walau apa pun dugaan


Cinta ku tetap dihati


Dengarkankan usikan hati ini sayangku


Dengarkanlah rinduku yang mendamba


Bicara oh kasih mu sayang

Menyintai mu seluruh jiwaku


Mekar bersemi indahnya duniaku


Kau dihatiku hingga akhir waktu


Aku berjanji atas nama cintamu


Ku serahkan padamu segala-segalanya


Percayalah kasihku untuk mu selamanya


Menyintai mu seluruh jiwaku


Mekar bersemi indahnya duniaku


Kau dihatiku hingga akhir waktu


Aku berjanji atas nama cintamu





No comments:

Post a Comment

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq