join admya di FB

Episode akhir Kerana Terpaksa Aku Relakan


update link download

Tajul Razin Bin Tajul Mukmin,aku nikahkan dikau dengan anakku Indah Halina Binti Halim.Suasana sunyi membuatkan suara itu jelas kedengaran.Jantung Indah tidak lagi mampu untuk bertenang.Sebelum itu,nama itu dianggap sesuatu yang mustahil.Ya Allah,adakah aku bermimpi?



Fahin sedar yang cinta Indah bukanlah miliknya tetapi sepenuhnya milik abang sulungnya Tajul Razin. Pada hari berlangsungnya pernikahan Indah dan Fahin, Fahin lari meninggalkan majlis itu tanpa pengetahuan sesiapa dan kerana tidak mahu mengecewakan Indah dan  Dato' Sofiya meminta Tajul Razin menggantikan Tajul Fahin. Dengan senang hati, Tajul Razin meneruskan akad tanpa Indah ketahui yang bukannya Fahin dikahwini tapi Razin-lelaki yang dicintainya. Alhamdulillah, mereka selamat diijab kabulkan. Namun, lepas ijabkabul Indah lari menghilangkan diri kerana keliru dan ingin mencari ketenangan. 

Kerja Rahsia Wati diketahui ibunya. Emaknya cuba menghalang tapi Wati berdegil. Dalam nak kejar Wati, emaknya dilanggar. Dia koma dan disahkan lumpuh dan Pak Halim la yang menjaganya. Fahin dan Zahin sama-sama mencari Indah untuk memujuknya untuk kembali kepada abangnya Tajul Razin. Zin minta izin pada mama untuk membawa diri selama 6 bulan. Tapi Dato tak setuju
Both of you need each other, gunakan peluang yg Tuhan bagi untuk bina bahagia. Tak perlu hukum diri sendiri. "Antara zen dan indah adalah dua jiwa yg sedah resah, ada rindu yang tidak henti2 mengalir dan ada cinta yg selalu menanti".
Akhirnya Indah nak kembali pada abang Zen.Abang Zen tetiba muncul kat rumah Maznah.sweetnya time ni.

Indah,Safuan dan Abang Zen  ayahnya di kampung.Time Indah muncul depan rumah ayahnya,Yazid memukul Indah dengan kayu dari belakang. Abang Zen berpatah balik bila nampak Yazid dan bawa Indah di hospital.Kalau dalam novel Indah koma. Selepas Indah sedar,majlis bersanding pun berlangsung.

Watie kena simbah asid oleh isteri Dato yang didamping tu. Yazid ditangkap dan dihadap ke Mahkamah. 
ENDING DRAMA:

Indah dan Abang Zen tengah tunggu kelahiran anak sulung. Mama cakap sebab dia suka Indah sebab muka Indah sama macam mak dia dan dia tahu mana mak Indah sekarang.
Nape ending tergantung???
ada sambungan ke?
Ending NOVEL:




lagi gambar abangzen dan indah





admya: sambungan Ktar- KTAR Telemovie.

download ep28

Comments

  1. Ah'ah best²! PG mohon share tau ;)
    Tak sabar nak tengok ending drama ni!!!! :D

    ReplyDelete
  2. Tq..hahaha jenuh gogel nk tau ending..

    ReplyDelete
  3. Wah..best lh cita ni..ending touching.. menyusuk di kalbu..bestnya. romantis sgt..

    ReplyDelete
  4. Jalan cerita yang best... tak jemu tgk walaupun di ulang ulang... walaupun dah tahu ending cerita ni.(baca dlm novel).. still excited nak tgk ceritanya

    ReplyDelete
  5. Best best best..hope thn dpn KTAR raya plak..will miss ktar :( :(

    ReplyDelete

Post a Comment

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq