join admya di FB

Episode 35 Adam dan Hawa

Azie sebenarnya berhubung dengan Johan secara senyap-senyap tanpa pengetahuan Ain lansgung. Tapi sekali sekala terasa bersalah pada Ain. Namun bila bercakap soal 'hati' manusia sanggup buat apa saja..

Adam terasa hati bila Ain sanggup kenakannya. Ain langsung takda perasaan bersalah..makin sakitkan Adam lagi..kata Ain...'tu baru sikit..apa yang Am buat Ain sebelum ni lagi sakit..!

Tapi seketika aje, timbul pulak perasaan bersalah…Ain pun tak tahu kenapa susah sangat nak padam api dendam pada Adam…itu memnag tak boleh nak dinafikan..!

Faridah, ibu Johan mula bertanya tentang hubungan Johan bersama Ain. Johan tetap nak berkahwin dengan Ain seperti yang dirancangkan. Malah kali ni Johan ini percepatkan niatnya.

Ain makin cuba melarikan diri dari Adam. Azie mula selesa dengan Johan, suka bila Ain tak nak join mereka. Ain langsung tak notis perubahan Azie terhadap Johan.
Kebetulan Dee terserempak dengan Ain bersama Johan dan Azie. Dee mula plan yang bukan-bukan untuk Adam 'makan hati' dengan perbuatan Ain. 


Johan happy bila Ain suka dengan apa yang dia buat untuk Ain. Dalam masa yang sama Azie seolah melayan 'perasaannya sendiri' pada Johan..!

Dee berjaya buat Adam tak senang duduk untuk melihat `perlakuan` Ain dengan lelaki lain. Tergamam Adam bila melihat Ain memang duduk berdua dengan Johan aje..!! sakit hati Adam....

Dee nak kenakan Adam,alih-alih dia terkena balik


Azie minta Ain rekemen kan dengan Am. Tersedak ain dibuatnya,Bukan  main lagi Azie nak Am macam Johan.haha. Dalam hati dia memang suka kat Johan..

online video

download hotfile
hulkshare

link hotfile lambat sikit

Comments

  1. hangen dengan dee nie
    tak habis-habis nak ganggu am.
    episode esok lagi la.hishh

    ReplyDelete
  2. nape beso no size filenye..abis kouta sy..xleh kcik kn sket ke dgn kualiti yg same :)

    ReplyDelete

Post a Comment

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq