join admya di FB

Lagu episode 9 Cinta Buat Emelda



Episode 9
Emelda tidak bersetuju Aril Fatah meminangnya.Dania sedih kerana tidak mempunyai ayah.Nazri(bekas kekasih Emira)dah muncul.Nanti Nazri tersilap ingat Emelda adalah Emira


Lagu dalam episode 9

  • Raisa- Apalah arti menunggu(babak Aril minta Emelda setuju dengan perkahwinan)
  • Download
Telah lama aku bertahan
Demi cinta wujudkan sebuah harapan
Namun ku rasa cukup ku menunggu
Semua rasa tlah hilang
*courtesy of LirikLaguIndonesia.Net
Sekarang aku tersadar
Cinta yang ku tunggu tak kunjung datang
Apalah arti aku menunggu
Bila kamu tak cinta lagi
Namun ku rasa cukup ku menunggu
Semua rasa tlah hilang
Sekarang aku tersadar
Cinta yang ku tunggu tak kunjung datang
Apalah arti aku menunggu
Bila kamu tak cinta lagi
Dahulu kaulah segalanya
Dahulu hanya dirimu yang ada di hatiku
Namun sekarang aku mengerti
Tak perlu ku menunggu sebuah cinta yang sama
Sekarang aku tersadar
Cinta yang ku tunggu tak kunjung datang
Apalah arti aku menunggu
Bila kamu tak cinta lagi
Sekarang aku tersadar
Cinta yang ku tunggu tak kunjung datang
Apalah arti aku menunggu
Bila kamu tak cinta lagi
  • Selamat Jalan Kekasih(dalam episode 8)(babak zalida buat photoshoot,pastu teringatkan aril)
  • Denganmu aku hidup(dalam episode 3)
  • Ungu- Tercipta untukku (babak azida dan emeriz)
Instrumental song (babak Emelda terkenangkan Alia) suka sangat dengan lagu ni..instrumental secret garden... tak ingat tajuk apa...sape tahu?bgtau ye




Comments

  1. Salam...

    Instrumental tuk cite nih ada 2 la...satu awak dah detect....secret garden...ada satu lagi...saya teringiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnn sangat-sangat nk dengar music tuh....dlm tiap-tiap episode ada..lagu dia bunyi soft romance sikit..sedap..mendayu...tolong detect...saya nk tau nk expalin camne lagi...cuba dengar betul-betul..

    Pleaseeeee lak detect yea.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikummussalam
      memang ada 2-lagi satu lagu pasha feat adelia- pehujung cinta(boleh check kat koleksi lagu cinta buat emelda)

      Delete

Post a Comment

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq