join admya di FB

Titian Cinta Episode 23



Aisy terkejut melihat tetamu yang hadir. Dia tidak menyangka tetamu tersebut adalah Fahmi dan kak Farah. Teman yang pernah dikenali di UK dulu. Melihatkan Harris seperti sukar meluahkan, Fahmi cuba memberi penjelasan.






Rupa-rupanya Fahmi adalah sepupu Harris yang ditugaskan menjaga Aisy di London.Ketika itu, Fahmi dan Farah mempunyai masalah kewangan dan Farah juga mendapat tawaran belajar di sana.


Jadi tugas itu seperti pucuk dicita, ulam yang mendatang. Harris juga sering melawat Aisy setiap bulan tanpa pengetahuan Aisy. Berita itu mengejutkan Aisy.Tanpa di sangka, Harris amat mengambil berat akan dirinya.



Tiba-tiba Puan Sri Nora yang baru hadir membuat kecoh dan terjerit-jerit, sangkanya suaminya Tan Sri Hakim berkahwin lain.



Harris sangat  menjaga Aisy sepanjang tempoh kehamilan.So sweet
Mama masih  terkejut, tak disangka dia mendapat malu kerana terburu-buru terjah suaminya yang disangka kahwin lain. Hajah Mariah siap perli menantunya.


Nora masih curiga tentang kehamilan Aisy. Ryan semakin benci melihatkan kemesraan keluarga Harris.Dia teringatkan apa yang ibu dan dia terpaksa lalui di UK dulu. Tan Sri Hakim masih mencari Melisa. Nora cuba mecungkil  tindakan  pelik suaminya. Namun, Tan Sri Hakim bijak mencari helah.


Mummy Shark nak pergi mana? haha



instinct apakah ini Harris? Aisy akan lari sekali lagi meninggalkan Harris?

Sofea masih tidak putus asa.Oleh kerana Danial menolak untuk cederakan Aisy, dia mahu cuba cara lain pula. Ryan masih menganggu Aisy.

Sofea cuba menghasut Pn sri Nora yang anak yang dikandung Aisy bukan anak Harris. Pn Sri Nora mempercayai selepas melihat gambar Aisy bersama Ryan.
Aisy cuba merahsiakan pertemuannya dengan Ryan.(Aisy ni kan! berahsia sangat)






Ryan masih tidak putus asa untuk memiliki Aisy.

https://youtu.be/UGh4gPIpT00

episode24https://youtu.be/1Lxm4uKunsw

Comments

  1. Replies
    1. Blh update blik episode ni..

      Delete
    2. Cik.. Tak boleh download episode 23 nii..

      Delete
    3. boleh je. buka video kemudian klik kanan then pilih save video as

      Delete
    4. Belum dapat download juga nii cik.. Boleh update balik episode nii cik..

      Delete
  2. Admin ep23 x leh donlod...keluar link seribu rindu...

    ReplyDelete

Post a Comment

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq