join admya di FB

Drama novel Imam mudaku Romantik






 Novel karya Izza Haneefa

Imam Muda? Siapa tak nak weh?Aku punyalah berangan dari kecik nak kahwin dengan lelaki bergelar imam!Nah dia ada depan mata aku sekarang-Khalisa
 Nasib kaulah Khalisa, nak sangat  suami imam atau ustaz kan, Nah tunggulah kalau kena ceramah dengan dia.
 


Sinopsis: 
Impian pemilik buti bernama Laila Khalisa untuk berkahwin dengan lelaki yang bergelar imam muda dimakbulkan. Kemunculan Muhamad Faqih banyak merubah kehidupan wanita itu. Bermula dengan Faqih yang bekerja sebagai pemandu bapa Khalisa. Walaupun ketika itu, Khalisa telah bertunang dengan Izham bukan atas kerelaanya. Khalisa tidak menyangka, rasa cemburu pada Faqih yang rapat dengan kawan baiknya Yana,sebenarnya adalah disebabkan rasa cinta yang bergetar di hatinya.

Suaminya bukan sahaja imam muda malah romantik. Pernah dia terima kad I LOVE YOU  bersama sejambang bunga di keretanya. Seperti biasa, orang ketiga menggugat kebahagiaan mereka. Siapa? Izham bekas tunangan Khalisa. Dia menabur fitnah hingga Umie Faqih mempercayai. 
Campur tangan ibu bapa membuatkan kasih sayang mereka terlerai. Faqih dan Khalisa dipisahkan tanpa rela. Namun, sinar kebahagiaan masih milik mereka. Terlerai fitnah itu dengan kemaafan.Kebahagiaan rumah tangga mereka diserikan sepasang cahaya kembar.



baca novel imammudakuromantik online

Para pelakon:
Hisham Hamid
Syatilla Melvin
Faye kushairi
zarina zainuddin










admya:
jalan cerita yang menarik dan disusun kemas mengikut novel

Comments