Wednesday, March 30, 2016

Aktiviti Indoor dengan Bajet Sikit



Assalammualaikum semua.
Cuaca panas kang sekarang? Pastinya ramai mula kurangkan aktiviti luar rumah. Tapi bila duduk rumah bosan pulak.Jangan risau, anda masih boleh melakukan aktiviti yang bermanfaat walaupun duduk di rumah.



Antaranya

1) Memasak atau Bakar Cake
baking gif

tapi bila dapur bersepah,pastikan kemas balik,.haha,kalau tak mahu omak korang menyinga

2)  Buat Album Keluarga

make_old_photo_book_online


sejak zaman canggih ni, kita jarang cuci gambar atau print gambar kan. so apa kata anda kreatifkan diri dengan susun dan compile gambar keluarga. pastinya mengimbau kembali kenangan kan apatah lagi kalau aktiviti ini dibuat bersama keluarga.

3. Membaca
Anda rajin beli buku tapi belum sempat baca? Ha, inilah masanya untuk baca semua buku yang anda beli. Baru tak rugi. Kalau rasa bosan, hidangkan minum petang, dengan cake sambil minum teh,pastinya aktiviti membaca anda jadi lebih menarik gitu. ala-ala santai di cafe

4. Menonton tv
dah tak tahu buat apa? tonton tv je.mudah kan..eh bukan tonton tv je.sambil menonton apa kata buat senaman,pastinya ia dapat membakar kalori anda
Man Repeller computer office exercise mac



nak tengok rancangan tv menarik. saksikan MYTV.Saluran tv terbaru

watching tv gif


No comments:

Post a Comment

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq