Wednesday, February 17, 2016

Drama Novel Suamiku Paling Sweet





Akan datang di Slot Akasia. 12 k pageviews !tq uolls.update*



Sinopsis:

Mama....nak tolong tu memanglah boleh.Tapi ada ke patut suruh Sya jadi orang gaji rumah dia?Waa....
Mama, Sya goreng telur pun boleh terbelah 5 kuali,tahu tak- Qisya Idris




Rela dalam paksa, Qisya terpaksa mengikut kata mamanya,menjadi orang gaji di rumah kawan mamanya, Dua bulan pulak tu. Ia sudah cukup mengubah hidupnya bila terpaksa menjadi isteri dan mummy orang dalam usia yang cukup muda 22 tahun.

Benci.
Tak boleh terima kenyataan
Cukup membayangkan perasaan Qiya sehingga hampir sahaja Izz Haikal diterajangnya pada malam perkahwinan mereka. Tapi berbeza pula dengan Izz. Dia terima dengan dan tenang. Hanya tenang dan menerima seadanya.



Izz - " macam mana cincin ini ada kat sini?

Qisya - " sebab dah tajde dalam kotaklah"
Izz- " Wrong answe. Cincin ada kat sini sebab dia dah temui pemilik dia



Hari demi hari,cukup untuk Izz leburkan hati Qisya. Diikutkan saja kepala isterinya yang masih remaja. Baik,penyayang, penyabar dan romantik. Pendek kata Izz sangat sempurna pada Qisya. Dialah suami yang pakung sweet.

 Dan Qisya tahu satu rahsia besar.!Rahsia yang buat air matanya tak henti-henti mengalir. Rahsia yang Qisya tahu hingga dia mahu meminta keampunan.Sesungguhnya Izz tahu segalanya.

Lagu tema:
Ippo Hafiz

baca online

Pelakon:



Syafiq Kyle- Izz Haikal


 Mawar Rashid sebagai Qisha


Gambar drama:
















6 comments:

  1. Saya dah baca novel nie.
    Izz Haikal memang perfect.Cukup package,baik,sweet,penyabar,penyayang,handsome kira semua yang baik-baiklah.
    Qisya iris pun cantik,baik walaupun kena kahwin lepas kena tangkap basah.And jadi isteri dan ibu waktu umur 22 tahun.
    Anak abang ipar diorang comel.Mata warna biru-hijau.

    ReplyDelete
  2. Saya dh baca dh novel ni. Memang gempak. Hope cpt la skit keluar.

    ReplyDelete
  3. Saya dh baca dh novel ni. Memang gempak. Hope cpt la skit keluar.

    ReplyDelete
  4. Typical malay novel... cliche >_>

    ReplyDelete
  5. yesss tak sabarnya^^..admin sorry klau sya nk mntak tlong admin please upload skali lagi smua episod 'cerita bila hati berbicara' boleh tak? yang syafiq kyle berlakon..dh lma tggu admin update heehee..and sorry sya anonymous admin :)

    ReplyDelete
  6. Tak sabar nak tunggu cerita ni keluar. Pelakonnya pun sesuai. Harap cerita dia memuaskan.

    ReplyDelete

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq