join admya di FB

Download drama Kau Aku Kita









 Aus- "Kalau aku dah jatu cinta dengan kau, aku takkan ceraikan kau.Macam tu juga sebaliknya, Aku takkan lepaskan kau, kalau kau dah jatuh cinta dengan aku. Tapi kau janganlah melebih nak goda aku pula"
Iman - Kau silaplah,bro jangan nak perasan, Iman Firdaus tu aku,bukan kau,ke kau pun nama Iman Firdaus



Download episode
episode 1
Episode 2
Episode 3
Episode 4
Episode 5
Episode 6 fixed
Episode 7fixed
Episode 8
Episode 9
Episode 10
Episode 11
Episode 12


Episode 13(khas buat anda,
Episode bermula dengan Aus memberi pesanan kepada Iman.(aduh sedihnya babak ni)

Aus: Yang paling penting, lepas solat kau doa untuk kau, untuk aku,  untuk kita.


Bila Aus pergi,air mata iman keluar dengan laju,Selepas berpisah, masing-masing teringat satu sama lain.Iman bersatu kembali dengan maknya di hospital/Emaknya pun pertemukan Iman dengan Aus, Kata emaknya,inilah orang yang mak cerita tu, Mak namakan Iman seperti nama dia. Ain, akhirnya mengetahui tentang Iman isteri Aus, pelakon yang diminatinya. Aus sengaja je buat Iman jeles dengan menyuruh Iman ambik gambar berdua. Reen berjumpa dengan Iman untuk menjelaskan perkara sebenar,
Iman dan Aus membuat keputusan untuk berjumpa, setelah kebenaran terbongkar, Iman meluahkan perasaannya pada Aus, tapi Aus tak nak mengaku yang dia cintakan Aus.(memang kelakar part ni,)


Aus: I memang geram tengok you
 Mengamuk Iman,Aus kena sebijik. Akhirnya Aus luahkan juga perasaannya.






download Episode 13tamat



Kau Aku Kita Raya



kau ingat kau sexy sangat?


Comments

  1. hai... kenape episod 6 tak dpt download.. huhu sdih..

    ReplyDelete
  2. cara download- klik pada download now

    ReplyDelete
  3. kenapa episod 7 rosak. boleh tolong fix tak ? sedih la macam ni

    ReplyDelete
  4. saya tk jumpa pun download now, saya tk bole dwnload la :(

    ReplyDelete
  5. Kak saya dah suruh kawan kawan saya download cite ni kat sini. Sume suka n ckp cite ni best . Tapi kak mitak tolong masuk AKU KAU KITA RAYA plak bleh? Tak sempat tengok nanti .. keje ������

    ReplyDelete
  6. Waaaa tq akak , thorbaeek ah boleh dowload sini !

    ReplyDelete

Post a Comment

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq