Wednesday, March 19, 2014

Monopod Terlaris di Pasaran


Assalammualaikum,

 Berita baik untuk anda yang suka bergambar.

Sekarang ni ramai yang suka selfie kan,tetapi kekadang gambar tak berapa cantik bila ambik gambar sendiri.Ambik gambar sendiri,kadang-kadang j gambar dapat separuh je,atau lebih dasat macam gambar kat bawah ni


Yang paling leceh,kena suruh orang lain ambik gambar kita. Pasti ada yang sudi,ada yang tak. Paling sedih,kalau dorang ambik gambar tak secantik yang kita inginkan. Nak suruh ambik gambar lagi,segan kan!

Kini,dah tercipta alat yang memudahkan kita semua ambik gambar tanpa bantuan orang lain.Gambar pun lebih cantik berbanding selfie biasa.




Ada dalam tiga warna- Hitam,Biru dan Pink
ORDER SEKARANG-TERLAJAK LARIS!hehe

LAGI SATU TERLARIS DI PASARAN
Phone Lens


Dapatkan sementara hangat di pasaran:
Berminat?teruja nak beli?contact laju-laju
Contact Fiza
0192903770(sms/whatsup)

1 comment:

  1. Singgah sini :)

    Jemput singgah blog saya awksweetgitu.blogspot.com , Support each other =)

    ReplyDelete

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq