Saturday, February 15, 2014

Astro Ria :Nikah Kita Bercinta




update download link


Felixia Yeap akan berganding dengan Azlee Khairi dalam Nikah Kita bercinta.
Channel: 104 Astro Ria
Tarikh tayangan: 27.2/2014
genre:comedy romantic


Sinopsis:
Mengisahkan Nur Sherina yang patuh pada ayahnya yang menjodohkan dia dengan pekerja yang disukai oleh ayahnya. Setelah beberapa lamarannya terhadap teman wanita ditolak,Daniel akhirnya bersetuju untuk berkahwin dengan Sherina.Danial perlu buat Sherina jatuh cinta padanya namun,seringkali percubaannya gagal.







Zippy Part 1
Part 2
Part 3
link thanks to kepalabergetar

admya:
best citer ni.Tak sangka Felixia adalah seorang Non-Muslim tapi ambik keputusan pakai hijab.Moga Allah berikan hidayah kepadanya.

4 comments:

  1. Menarik pasal telimovie nie.. saya pun ada tulis pasal budak felixia nie.. :)

    ReplyDelete
  2. felixia yeap berlakon?boleh ke?? hihi

    ReplyDelete
  3. wlwpun dia model..tapi,blakon pun purrgghh mantep..yng purgh tu die brhijrah dari model playboy ke model hijab...respect aku kat felixia yeap ni..

    ReplyDelete

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq