Saturday, January 11, 2014

Setulus Kasih drama Maulidur Rasul





Bagi peminat Arja Lee dan Azlee Khairy nantikan drama khas sempena Maulidur Rasul




Arja Lee- Dr, Mikhail
AmyraRosli - Zulaikha
Azlee Khairi- Kamil


Sinopsis:
Status Kamil sebagai penagih dadah,menyebabkan Zulaikha yg membantu Kamil turut dicemuh. Zulaikha berjaya membimbing Kamil, dan menyebabkan famili Kamil menyukai Zulaikha.Tapi naper Zulaikha  nak berkahwin dengan Dr. Mikhai?
nantikan selasa ni 10 malam.
Eh,kenapa badan Azlee Khairi tu?




admya:

Marilah kita perbanyakkan selawat ke atas Nabi. Selamat menyambut hari Maulid nabi


3 comments:

  1. Drama ni nampak menarik sebab ada mr arrogant.

    ReplyDelete
  2. Mmg la ok ade mr arrogant..tp aku suke sgt drama ni ade amyra tu..nmpk cun sgt...elok klu die terus pakai tudung lps ni...cute la...

    ReplyDelete
  3. Perasan atau tidak...masa Azlee (kamil) ceritakan kesedihan daripada buku yg dibaca perberian amyra (zulaika). Di akhir ayat dia berkata Rasulullah s.a.w berkata ummati ummati ummati...cerita ini tidak benar dan merupakan ciptaan syiah. Maaf kalau saya tersalah. Tetapi rujuklah semula ustaz2. Perkara ini telah pun dijelaskan baru2 ini oleh seorang penceramah agama. Tq.

    ReplyDelete

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq