Saturday, November 23, 2013

He Is A Pilot





Hi semua,


Admya nak memperkenalkan band baru. Nama bandnya He is a Pilot( tapi dorang bukan pilot..hehe) atau nama manjanya HIAP. 

Dorang ni baru siapkan single terbaru mereka berjudul.Sampai bertemu.
Sampai bertemu,
ingatiku dalam jaga dan tidurmu
Moga tak jemu sebut namaku
Tika kau suka dan pilu
Hati terdetik
Malam ni 
Bila terpandang gambarmu
Teringat-ingat 
waktu perpisahan
Air mata berlinangan.

Masihkah bersedih walau bertahun berlalu
Sebenarnya aku masih terbayang wajahmu.

Korus
Cinta ini tak kan mungkin hilang
Walaupun aku yang menghilang dari mu
Ku tahu apa yang ku lakukan
Walaupun sedar sukar hidup tanpamu

Band ni dianggotai oleh Hans izak- vokal
Mel -drum dan kucai -gitar



Dengarkan dan beri komen ye.

admya: band ni takde kena mengena dengan admya,cuma tolong promotekan lagu dorang je.peaceV(^_^)
nak kenal HIAP lebih lanjut- ni FB dorang- He is a Pilot Berita ni tersebar luas di TV!

1 comment:

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq