join admya di FB

Cerekama:Bukan Cinta Monyet


Memang sah adaptasi Novel Bukan Cinta Monyet.Lakonan Fahrin Ahmad,Nur Risteena,Faradhiya,Zain saidin,Ziela Jalil, Kismah Johar.

Sinopsis:
Kamal Ilham hadir dalam hidup Nurul suhana dan uminya demi sebuah rahsia yang Kamal Ilham saja yag tahu. Kamal Ilham adalah anak angkat Umi.8 tahun berlalu dan telah memisahkan Kamal dan Nurul suhana apabila Kamal Ilham melanjutkan pelajaran.Sekembalinya Kamal Ilham ke tanah air,membuatkan hati Nurul Suhana berbunga cinta bila melihat Kamal Ilham.Suhana yakin cintanya bukan cinta monyet.Kehadiran Annetalia telah merobek hati Nurul suhana yang menaruh hati pada Kamal Ilham.Kamal Ilham yakin hubungannya dengan Nurul hanya sebagai abang dan adik.Kamal telah mengejutkan Nurul dari lena yang indah dengan bertunang dengan Annetalia.Kecewa dengan pertunangan itu,Nurul Suhana menjauhkan diri.Mendung tidak selamanya sepi.Kehadiran Alvin telah menceriakan hati Nurul Suhana.Hubungan intim mereka telah menimbulkan perasaam cemburu dalam hati Kamal Ilham.

Kamal Ilham mula sangsi dengan hatinya sendiri. Benarkah cinta itu boleh wujud tanpa batasan usia? Haruskah dia mengakui yang dirinya mencintai adik angkatnya itu? Bagaimana ingin diluahkan perasaannya itu sedangkan dia telah melukai hati Nurul Suhana. Sudikah Nurul Suhana menerimanya kembali setelah ada pengganti yang jauh lebih baik daripada Kamal Ilham?





gambar thanks to nur risteena

Comments

  1. De beberapa lagu yg dimainkan dlm cerekarama ni. yg sy tau salah satunya Bukan Cinta Monyet by Tilu. De sesiapa tau x lgu selain drpd lagu ni ?

    ReplyDelete
  2. Sape tahu lagu apa yg dia kuar time citer tgh sedih2 tu yg 'kita terpisah kerana mereka' tu sape tahu?

    ReplyDelete
  3. sis farah kpe x wat cter psal bayangan rindu..adaptasi novel tayang di astro..serius best sedih sy smpi ngess..tp cter tu telefilem...

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah buat dah
      http://admya.blogspot.com/2012/05/drama-bayangan-rindu.html

      Delete
  4. thanks sis..cter nie sedih sgtt smpi nges teresak..sedih bila part lutfi dan iddya..then lutfi kwen plak gn opismate iddya..suka tgk Zain bwak watak lutfi..suprise iddya psal kerjaya die sbg doktor gigi.. :)

    ReplyDelete
  5. Ost bukan cinta monyet

    -bukan cinta monyet

    -harusnya kau memilih aku

    -terluka

    -cinta benar cinta

    -kali pertama

    -are you ready

    -delima cinta

    -burn

    -maafkan aku

    -don't stop the party

    ReplyDelete

Post a Comment

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq