Saturday, May 18, 2013

Cerekarama: Mentolku



Kisah Amran yang takut pada kegelapan hingga menjadi bahan gurauan orang lain. Dia menjadi fobia gelap disebabkan insiden ketika kecil.  Ajiz dan  Rasli sering mengenakannya  tapi sekadar bergurau. Amran jadi takut untuk berkenalan dengan wanita disebabkan fobianya itu. Feroz,rakan sekerja Amran selalu mengenakan Amran bila dia tahu kelemahannya.Ajiz dan Rosli bersimpati dan cuba membantu Amran,tapi fobia Amran semakin teruk.
Amran berkenalan dengan Nurain setelah berlaku insiden di tandas perempuan. Amran terpaksa belajar seni mempertahankan diri  dari Nurain kerana Nurain juga sedang mengatasi masalah fobianya.

Pelakon:
Tomok- Amran
Kila Fairy- Nurain
Amar Ashyraf -Hairul

Lagu tema:
Aktikan ku-Tomok

Nota:
Achluophobia- takut pada gelap.

admya:
Korang ada phobia?Jom share macam mana korang atasi masalah phobia yang dihadapi.





kesian Amran.

Jahat betul Feroz ni.Kenakan Amran je.

kahwin jugak Amran dan Nurain


2 comments:

  1. cm best je...nk tgk la jap lg...

    sy rabun malam klu tmpt gelap mmg xnmpk pape...smpai dh berkali2 msk longkang huhuhu

    ReplyDelete

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq