join admya di FB

Setia Hujung Nyawa episode 22

Tanpa disengaja Zain telah cederakan El dan El pengsan.
Zehra salahkan Zain.Apalagi mengamuk la Zain pada Zehra.  Zain pujuk El jangan bagitau Mama.Masa nak balik Iqram serang Zain. Zain cuba nak berbaik dengan El.Tapi El rasakan ianya cuma muslihat El. Zain terjumpa note yang dirasakan dari Ikram. Perasaan cemburunya membuak-buak. 
Zain masih cuba meminta maaf.
Pagi-pagi Hady dan Eriza datang ke rumah Zain.El gembira bila Eriza datang melawat. Tapi bila Eriza bawakan breakfast disebabkan El tak pandai masak. El terus sakit hati dengan Zain. Zain mula serba salah.Dia mula risau yang El akan cemburu.Zain mula syak yang Eriza tidak berlakon sukakannya. Hady dimarahi kerana rancangan terlalu melampau.Memang pun.

Eriza cuba sakitkan hati El. Eriza suruh El tinggalkan Zain. Bagus jawapan El. Kenapa tanya pada saya. Talak pada suami. Terkedu Eriza mendengarnya.

Ikram tetap datang kujungi El. El mula risau.Lalu Ikram tunjukkan video yang Zain keluar dengan Zain.
Zehra marahi Ikram kerana menyusahkan El.Tapi Ikram mengaku dia lakukan semua untuk El supaya Zain sedar untuk hargai El.
Zain masih tak putus asa untuk berbaik dengan El.Tapi masih sakit hati apatah lagi lepas tengok video Ikram. Sedih Zain mendengar bila El mengatakan dia tak layak untuk Zain. Zain beritahu Hady yg dia tak sanggup ceraikan El.
Hady gusar. Mula dirancang plan B dengan Eriza bila plannya tak berjaya.

Comments

Post a Comment

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq