Slot Zehra: Hanya padaMu ganti Runtun Qalbu




Hanya PadaMu
Production: Filmscape
Jumlah Episode: 13
Mula tayangan: Lepas Runtun Qalbu  (28/12/2012)
Pelakon: Beto Kushairy, Zahiril Adzim,Nazeera Sardi, Emelda Rosmila
Lagu tema: Shahir- Aku yang berdosa
                        Aril Menatap Matamu

Sinopsis:
Mengisahkan anak yatim piatu Adawiyah yang tinggal bersama ibu bapa saudaranya Sabariah dan Omar. Namun, Adawiyah dibenci oleh Sabariah. Bila bapa saudaranya Omar meninggal dunia, Adawiyah diberhentikan sekolah walaupun dia seorang yang pintar di sekolah. Anak Sabariah,Bukhari menegur ibunya namun tidak diendahkan.Bukhari kemudiannya melanjutkan pelajaran ke Jepun.Selepas pemergian Bukhari, dia dihantar ke Rumah Anak Yatim Sinar Harapan. di sana, ramai yang dengki padanya da diugut oleh pekerja kantin.8 tahun kemudian, Arman yang dalam keadaan tidak terurus bertembung dengan  Adawiyah gadis ayu di tepi pantai.  Adawiyah yang sedang mencari pekerjaan mendapat bekerja sebagai cikgu kepada anak Arman, lelaki penuh misteri dan panas baran. Tanpa disangka,Arman adalah orang  yang  membantunya ketika kecil dahulu.Arman yang dikenali dahulu jauh berbeza dengan Arman yang sekarang setelah kehilangan isteri tercintanya.Tanpa disedari juga,abang sepupu Adawiyah  Bukhari yang selama ini memberi sokongan kepadanya  turut menyimpan perasaan tehadap Adawiyah.

Nampak menarik drama ni. Lagi-lagi ada Beto Kusyairy. 




Arman dan Adawiyah berkahwin?


Bukhari

Adawiyah



suatu ketika saat bahagia mereka



Comments

  1. waa..naseb baik terbaca ni hari ni..malm ni start...nak tengokla..huhu

    ReplyDelete
  2. betul tu !! saya pun suka beto..dia patut jd watak utama <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. beto memang berbakat,semua watak dia bawa menjadi

      Delete
  3. Saya peminat beto...best cite ni...

    ReplyDelete
  4. kenapa jalan cerita mcm jane eyre....taklah sama sangat....tp first tngok crita ni ingat jane eyre....

    ReplyDelete
  5. Jane eyre by charlotte bronte 1847...sedih ending...cottage terbakar ....novel ni kira tak original tapi cerita nya bagus pelakon bagus kira ok lah...

    ReplyDelete

Post a Comment

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...