join admya di FB

Episode 27 Adam dan Hawa




update online video and download

Bila ada ruang antara mereka, Adam akan cuba pertahankan haknya iaitu Ain Hawani masih isteri dan akan tetap menjadi isterinya sampai bila-bila. Kata-kata Adam yang terlalu yakin membuatkan Ain bengang balik.


Isu rumahtangga jadi topic pergaduhan mereka  kali ini Adam tetap anggap mereka masih suami isteri yang sah walaupun telah berpisah 8 tahun lalu.

Ain mula rasa ada...sesuatu yang tak kena pada perkahwinan mereka kerana isu tu jugalah Maria dan Normah perkatakan sejak akhir-akhir ni.

Adam masih cuba menyakinkan Ain, kasih sayang dan cintanya pada Ain makin berkembang hari ke hari dan tak sanggup kehilangan Ain lagi.

Walaupun Ain cuba melawan perasaan tapi mula ada rasa sayang pada Adam. Ain tak mampu tipu dirinya sendiri.


Sebelum Ain berangkat pulak Adam memberi sesuatu kenangan pada Ain iaitu tasbih putih. Putih melambangkan cinta dan sayang Adam yang suci pada Ain. Adam nak hubungan mereka terus bersemi sekembali ke Malaysia nanti.

Ain tak terkata…tapi yakin dihatinya, Adam kini mula bertapak di hati Ain…tapi Johan yang setia menanti nya..? Ain keliru tentang perasaannya…!





 dah fix dah.kalau tak boleh download lagi inform ye

Comments

  1. bukan tasbih ke yang Am hadiahkan Ain? Nampak mcm tasbih je.

    ReplyDelete
  2. hye sis .. kenapa xleh dload yer episod 27

    ReplyDelete
  3. dah betulkan.. dah boleh download

    ReplyDelete
  4. sis fara....td tgk dekat fb adam & hawa...then admin dia post semua link yg ada sebelum ni akan ditarik balik sb arahan pihak atasan.....sangat sangat sedih la...hope sis keep upload & bg link utk kami download....kesian kat kami yang tak ada astro Mustika HD....belum sampai 80 episode dah macam2 dugaan....emmmm......

    ReplyDelete

Post a Comment

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq