join admya di FB

Adam dan Hawa episode 14



Normah tak sangka,mama Adam seorang yang baik dan terima seadanya.Normah berharap dia dapat memujuk Ain utk tidak menerima tawaran belajar di luar negara.Namun,Ain tetap dengan pendiriannya.

Ain masih lagi janggal dengan status isteri di usia muda.Adam mula merasai kehilangan Ain namun egonya mengatakan tidak.Dia mempersoalkan tanggungjawab Ain sebagai suami.




Dee tidak serik untuk memujuk Adam hinggakan sanggup menjadi isteri kedua Am.Ain berat hati untuk berjumpa dengan mama Adam.

Ain bersemangat untuk ke luar negara.Ain mencoretkan sesuatu dalam dairinya dan meninggalkannya seperti meninggalkan  semua kenangan pahit yang berlaku.Namun,cik Ted tetap akan dibawa.



Ego Am mengatakan dia tetap takkan menceraikan Ain,melainkan Ain mempunyai pengganti.



Ain dan Am satu flight?


Watch online daily/YT

Download ep14

Episode 15

 









                       



Comments

  1. Harap2 nti cepat la Ada link tuk ep 14 ni..

    ReplyDelete
  2. Lalala..episode 13 cam agak boring. Ep 14 mesti syok sikit

    ReplyDelete
  3. nak komen..ain dpt offer university murdoch..pastu sampai perth diarng bole plak kata nak pegi curtain university..dah sah2 tu dua uni yg berbeza..
    kenapa la tak get the fact rite..mybe org yg buat citer ni igt org mlysia tak tau kot..but this is sah2 bodo....x suka betul la...memperbodokan org cam tu..cacat cerita je...walaupun mcm kecil mistake ni but..nampak sgt tak professional...

    ReplyDelete

Post a Comment

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq