join admya di FB

Seram: Drama Waris

Jumlah episode : 13
Produksi:: Filmscape 


Sebenarnya tak berapa minat drama-drama seram ni, tapi drama seram Kekasihku Seru terkecuali hehe. Sekuel Kekasihku seru-Waris kini kembali ke skrin tv anda .Masih mengekalkan pelakon yang sama Fizz Fairuz(Rashad)Emelda Rosmila(Marisa), Datin Paduka Umie Aida(Mas Suri).Kuza(Mas Suri, Hairi Othman(Waris).


Sinopsis:
Mengisahkan Rashad dan Marisa  yang hidup tenang selama 10 tahun bersama anak mereka Amar.Namun dia turut bersedih di atas kehilangan anak kembarnya yang meninggal dunia ketika kelahiran.



Satu hari Rashad & Marisa telah membawa anak mereka, Amar bercuti di Terengganu. Dalam perjalanan, mereka telah terserempak dengan sebuah upacara pengebumian di mana seorang wanita telah dibunuh dengan kejam dan telah meninggalkan seorang anak perempuan kecil bernama Sarah.
Pada hari yang sama, Amar yang sedang bermain di tepi pantai telah hilang dari penglihatan mereka. Selepas dijumpai, Amar terkena sawan dan doktor mengesahkan Amar normal selepas melakukan pelbagai ujian. Sejak itu Amar telah berubah sikap dan menjadi murung serta mudah marah.Buntu melihat keadaan anak mereka, Rashad dan Marisa membawa Amar berjumpa Mas Suri(ibu kpd Marisa).
Mas Sari bimbang Waris akan kembali,oleh itu dia menyembunyikan anak kembar Marisa yang dijaga oleh Rokiah.Marisa sangat terkejut dan marah akan ibunya.Dia tidak menyangka ibunya sanggup berbuat demikian. Mas Suri memohon maaf dan dia melakukannya untuk melindungi cucu-cucunya.
Amar menjadi sasaran baru Waris kerana Mas Ayu yang sedang lemah dan nazak.Dia perlukan badan baru untuk berkuasa semula.Marisa kini menjejaki anakperempuannya Sarah yang dijaga oleh Fariz dan Aida.
Tanpa disedari Sarah yang tinggal bersama Aida dipengaruhi dengan oleh kuasa jahat yang mampu mengugat keluarga barunya
Sempatkah Marisa dan Mas Ayu menjejaki Sarah sebelum Waris?Berjayakah Mas Ayu membebaskan keturunannya dari cengkaman Waris?

Comments

  1. mana nak download drama ni? ada link tidak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. try
      http://busuk.org/ping/view/219355

      Delete
    2. sama la saya..saya pun x tgk cter lain drama seram ni kecuali kekasihku seru..bila tau waris ni sequelnya..trs saya tgk

      Delete
  2. Sy lia. nk tnya. taw lagu tema kekasihku seru x?

    ReplyDelete

Post a Comment

haip.nak kena ni.anonymous tak diterima.comment as pilih name/url then letak nama.boleh kan yunk.tq