join admya di FB

Episode akhir Drama Soffiya




Episode 25
Soffi hampir dibunuh oleh Fiona,namun mujur Ilyas pantas muncul membantu.Hubungan Soffiya semakin rapat
dengan Ilyas dan Soffi cuba membuka hatinya pada Ilyas
Yang paling mengejutkan Muiz telah membunuh Kak Ton!


Episode 26
Akhirnya,kebenaran terbongkar Ilyas mengetahui anak dalam kandungan Fiona bukan anaknya dan akhirnya bertekad untuk meninggalkan Fiona
Fiona juga berterus terang kepada ayahnya bahawa dia yang menyebarkan gambar Soffi,




Hanya tinggal dua episode je lagi sebelum drama Soffiya melabuhkan tirainya..
Fiona semakin kejam dan sadis...
Hubungan antara Soffi dengan Ilyas semakin berputik mesra


Tak sabar nak tonton episode akhir  pada 8/11/2011 
Bagaimana kesudahan antara Soffi,Ilyas dan Kamal?


Ending Soffiya
Fiona meninggal dunia dengan meninggalkan anaknya.Kamal berasa sedih atas kejadian yang menimpa. Soffi juga mendapat tahu  dia ditipu oleh ayahnya dan mak bidan,anaknya telah mati.Ternyata,anaknya masih hidup dan dibela oleh Keluarga angkat yang prnyayang.manakala, Bayi Fiona dalam kritikal dan perlukan bekalan darah.Ilyas mencari kekasih Fiona untuk bertanggungjwab,namun dia enggan.Akhirnya Ilyas mengambil keputusan untuk menderma darahnya untuk bayi.Didapati sepadan.Doktor memberitahu bayi tersebut kemungkinan besar anaknya.Kamal redha akan penyakit dan cuba mengamanahkan Ilyas untuk menjaga cucunya dan Sofia.Namun, Ilyas masih berharap,Kamal akan panjang umur.
Soffi akhirnya sedar yang beliau sangat mencintai Kamal lebih daripada Ilyas.Cintanya pada Ilyas tidak lebih seorang teman baik. Akhirnya,Kamal dan Soffi bahagia dan menunggu kelahiran cahaya mata.Ilyas pula menamakan anaknya bernama Aishah.
tamat-



Comments