join admya di FB

cinta muka buku- najwa latiff



Tajuk Lirik Lagu: Cinta Muka Buku


Artis/penyanyi: Najwa Latif

Najwa Latif - Cinta Muka Buku by me_lisa

Kita berkenalan hanya dalam laman muka buku

Kau hantar petanda suruh aku terima kamu

ooh.. Hati ku rasa sesuatu..



Dan pabila kau kata kau mahu jumpa aku

Ku gelisah berdebar hati rasa tak menentu

oohh.. Kenakah rasa itu..



Bagaimana harus bersua

Ku rasa gementar tapi bahagia

Perlukah kita cari peluang pertama

Walaupun kita tak pernah berjumpa



Banyak persoalan yang berada di minda

Banyak tanda tanya dan juga kata kerja

Otak kata jangan hati pula kata ya

Hidup tak menentu adakah ini cinta



Banyak soalan banyak juga jawapannya

Kata hati dan rasa tak dibiar saja

Setiap yang berlaku ada kebaikannya

Harus pejam mata dan cuba apa saja



Pabila kau renung tajam-tajam mata aku

Ku rasa sesuatu rasa yang ku tak tahu Oooo…

Ini cinta remajaku



Dan pabila kau katakan kau suka aku

Ku terdiam terkedu tak tahu mana nak tuju Oooo…

Itulah cinta yang satu, cinta di muka buku..



Bagaimana harus bersua

Ku rasa gementar tapi bahagia

Perlukah kita beri peluang pertama

Walaupun kita tak pernah berjumpa



Banyak persoalan yang berada di minda

Banyak tanda tanya dan juga kata cinta

Otak kata jangan hati pula kata ya

Hidup tak menentu adakah ini cinta



Banyak soalan banyak juga jawapannya

Kata hati dan rasa tak dibiar saja

Setiap yang berlaku ada kebaikannya

Harus pejam mata dan cuba apa saja



Pabila kau katakan kau suka aku

Ku terdiam terkedu tak tahu mana nak tuju Oooo

Itulah cinta yang satu

Cinta di muka buku

sumber: liriklagu.net



Comments